Poslední moje zkušenost.

25.06.2014 08:27

Poslední moje zkušenost z dnešního dne. Setkal jsem se u piva se Slovákem, který je manažerem jedné české dílny, kde pracuje 25 zaměstnanců, Slováků. Ptám se ho na pivě, nemohl bys mého kamaráda zaměstnat, třeba by se Ti přes dovolené na střídání mohl hodit, bydlí asi 300 metrů od dílny, je vyučeným, celý život pracoval, zná profesi, kterou potřebujete. Odpověděl mi. Nemohl. Když jsem odcházel, zastavil mě jiný Slovák, který náš rozhovor zaslechl. On nikoho z Čechů nezaměstná. Všichni jsou zaměstnaní přes agenturu za 80 Kč na hodinu. Agentura bere 150 Kč na hodinu. Nemusím snad další komentovat.


 Vážení přátelé. Problém této společnosti je v zotročování lidí kolem nás, v dodržování zákonů a vymáhání práva. Víme, že problém má dnes ministryně spravedlnosti. Není divu po panu Pospíšilovi, Benešové, Vesecké a jiných expertech na právo od nejvyššího státního zástupce až po soudce okresních soudů. Kdo neměl problém s justicí, neví o čem to je. Kdo se nedostal do spárů exekutorů, tak vůbec netuší. Došel jsem k závěru, že problém začíná u Policie ČR, státního zastupitelství a soudců. Problém je ve vymáhání práva. Právo se porušuje na každém kroku, každý den. Soukromí exekutoři jsou zlatokopové , těžící na chudácích , kteří se dostali do potíží a dluhů. Poznal jsem se s lidmi, kteří bojují proti církevním restitucím, poznal jsem lidi úplně na dně, které zničili exekutoři, poznal jsem lidi, kteří bojují proti justiční mafii. Poznal jsem náš český problém. Všichni si zakládají své internetové stránky, máme mnoho blogerů, kteří píší o nepravostech, ve kterých žijeme. Všichni bychom chtěli něco jiného, než v čem žijeme. Všichni ale píšeme jen o sobě a nejsme ochotni se bavit společně, jak řešit naše problémy. Všichni máme k sobě dál, než tomu bylo v roce 1989.

 Stáváme se neprávním státem a státem hloupých občanů. Je to na vás všech, kam to dospěje. Já jsem po založení Holešovské výzvy v roce 2011 dnes skončil. Netoužil jsem po funkcích. Všichni , co nalezli počátkem roku 2012 do Holešovské výzvy, potřebovali se jen zviditelnit a Holešovskou výzvu svou nenažraností zničili. Dnes je můžete vidět v hnutí ANO a jinde. Vycházel jsem na počátku z toho, že nesmíme k porušování práva mlčet. V životě jsem nikdy nebyl politikem. Prošel jsem během svého života tři podniky a dopracoval jsem se do pozice ředitele závodu s 1000 zaměstnanců. Něco vím o řízení podniku a poznal jsem minulý i současný systém. Náš život není šťastný a v tomto systému nikdy nebude. Mějte se hezky v zadluženém a rozkradeném státě, snad jednou v lepších časech.